Wednesday, July 20, 2011

කම්මැලිකමට ලියන ලදී....



මේ දවස් වල උදේ ඉදන් කරන්නෙම LMS 1ට log වෙලා ඒකෙ activitys ටික කරන 1 තමයි..මොකො එතින් තව සති 2,3 කින් අපිට exam නේ...
self study තමයි ඉතින් මම...මාර කට්ටක් තමයි,එක දිගටම  තනියෙන් self study කරන 1..මාර මහන්සියක් වෙන්නත් ඕනනේ......ලේසි කියල හිතුවට ලේසිම නෑ නේ.....


ටිකක් වෙලා log වෙලා ඉන්න කොට එපා වෙනවනේ....ඉතින් ඊට පස්සෙ net 1 මොකක් හරි browse කරන එක තමයි කරන්නේ...ඉතින් එතකොට වෙලාව යනව කාටද තේරෙන්නේ....බලලා ඉවර කරන්න පුලුවන් 1යැ...


ඉතින්  ඔය සේරම අස්සේ ඊයෙ මම මගේ ප්‍රියම්බිකාවත් එක්ක කැළණි පන්සල් ගියනේ...පොඩි පොඩි ප්‍රශ්න වගයක් විසදගන්න තමයි ගියේ....මං හිතන්නේ ඒක හරි ගියේ නැද්ද කොහෙද?....පන්සල් ගිහින් වෙන එක එක දේවල්(බුද්ධාගම) ගැන කථා කලා විතරද මන්දා....ඊයේ පන්සල එච්චරටම ලස්සනයි නේ.............
මට තෙරුම් ගිය දෙයක් තමයි, ප්‍රශ්න කතා කරන්න පන්සල හොද නෑ කියන 1 එක...පන්සල් වටපිටාව සමහරුන්ගේ හිත් වෙනස් කරනවනේ මාත් අතුළුව..



0 comments:

Post a Comment